هدایای تبلیغاتی سازمانی

امروزه اکثر کسب و کارها در سطحهای مختلف کاری براساس اصول و قوانین بازاریابی و فروش به این نتیجه رسیدند که نگهداری از مشتری موجود راحت تر و کم هزینه تر از یافتن مشتریان جدید هست ، هرچند که هر کسب و کاری برای ادامه حیات کاری خود به مشتریان جدید در کنار خدمات و کالاهایی است که مدام تغییر یافته و متناسب نیازهای روز خریدار تامین می شوند .

مشتری همواره به دنبال دریافت خدمات و امتیازات ویژه از فروشنده است ، تخفیف ها ، پروموشن ها و … از عوامل جذب مشتری است اما آنچه که امروزه بیشتر مورد توجه قرار می گیرد توجه به مشتری خارج از زمان خرید کالا و خدمات است .

قرن نوزدهم – آمریکا – انتخابات ژورنال واشینگتن ، اهدا دکمه های یادبود به عنوان اولین هدایای تبلیغاتی شناسایی شده و بعد از آن این فرهنگ در استرالیا ، کانادا ، انگلیس ، نیوزلند و ایرلند رواج پیدا کرده .

آنچه که در اهدای هدایای تبلیغاتی حائز اهمیت است احساسیست که به مشتری یا مخاطب آن کسب و کار انتقال می یابد ، چیزی شبیه به رتبه دادن و نشان دادن اینکه شما برای ما مهم هستید .

اما از جنبه دیگر نیز می توان تاثیر هدایای تبلیغاتی را بررسی کرد ، اینکه کسب و کارها با شناخت پرسونای مخاطبین خود متناسب با ویژگیهای خاص هر گروه فهرستی رده بندی شده تهیه کرده و اقدام به تهیه و تامین هدایای مناسب آنها می نمایند .

هدایای تبلیغاتی سازمانی عنوان به روزتریست برای عناوینی مثل گیفت تبلیغاتی ، هدیه تبلیغاتی ، هدایای تبلیغاتی و … . این روزها  در اکثر سایت های فروشگاهی با منوی جدید هدایای تبلیغاتی سازمانی روبرو می شویم . اقلام این فهرست در بیشتر مواقع همان کالاهایی هستند که در زیرگروهای دیگر سایت نیز دیده می شوند اما در این قسمت دارای یک برچسب یا نشان چاپی از برند و آرم سازمان و شرکت خریداری کننده می باشند .

علاوه بر این شرکت های هدایای تبلیغاتی بیشماری هستند که سالهاست به عنوان تامین کننده و یا تولیدکننده اقلام تبلیغاتی در رده های مختلف فعالیت می کنند . این شرکت ها محصولات مختلفی از جمله خودکار تبلیغاتی ، کلاه تبلیغاتی ، تیشرت تبلیغاتی ، سررسید و سالنامه تبلیغاتی ، کیف اداری ، صنایع دستی و … را با نشان و برند مشتری خود ارائه می کنند . اما لزوما فعالیت آنها همواره برای بازار هدایای نوروز نیست و در تمام طول سال به تناسب نمایشگاه های بین المللی برگزار شده و یا نیاز مشتریان جهت اقلام داخلی اعم از لباس کار ، دفترچه یادداشت ، ساک دستی و … نیز آنها را همراهی می کنند .

اشتراک گذاری :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا